Onze disciplines worden bemand door gespecialiseerde paraveterinairen die alles afweten van de betreffende poli. Zij zijn dan ook de schakel tussen de specialist, de klant, collega’s van andere poli’s en verwijzers. Als geen ander kunnen zij eerste vragen beantwoorden, zorgen wegnemen, een afspraak inplannen en aanspreekpunt voor u en uw klant zijn. Dit klantcontact maakt onderdeel uit van alle werkzaamheden voor de poli waardoor de assistentes niet op ieder moment van de dag telefonisch bereikbaar zijn. Onze receptioniste zorgt er echter voor dat de poli-assistente binnen twee á drie werkdagen contact met uw klant opneemt.
Formulier dient ingevuld te worden door de verwijzende dierenarts. Alle velden met (*) zijn verplicht.
Betreft het spoed? Neem eerst telefonisch contact met ons op via 026 - 33 33 730, u kunt daarna de verwijzing via dit formulier naar ons sturen.
Let op: maximaal 30 MB!
Bestandtypen: pdf, jpg, jpeg, png, doc, docx
Nadat u de verwijzing samen met de patiëntenkaart hebt verstuurd, krijgt u een ontvangstbevestiging. Wilt u uw klant laten weten dat de poli-assistente binnen drie werkdagen contact met hem/haar opneemt om een afspraak in te plannen? Eerste vragen kunnen dan natuurlijk ook gesteld worden. Als de afspraak is gemaakt, ontvangen u en uw klant daar een bevestiging van per e-mail.
Menu
Cookies helpen ons jou de beste gebruikservaring te bieden. Lees meer.
Onze website maakt gebruik van cookies om jou van andere gebruikers op de website te onderscheiden. Hiermee kunnen we jou een goede gebruikservaring op de website bieden en deze blijven optimaliseren. Bekijk ons cookiebeleid.
We gebruiken drie verschillende cookietypes op onze website. Je voorkeur kan je hieronder aangeven.
Deze cookies zijn nodig om de website te laten werken. Zij worden altijd geplaatst.