Doorverwijzen

Onze disciplines worden bemand door gespecialiseerde paraveterinairen die alles afweten van de betreffende poli. Zij zijn dan ook de schakel tussen de specialist, de klant, collega’s van andere poli’s en verwijzers. Als geen ander kunnen zij eerste vragen beantwoorden, zorgen wegnemen, een afspraak inplannen en aanspreekpunt voor u en uw klant zijn. Dit klantcontact maakt onderdeel uit van alle werkzaamheden voor de poli waardoor de assistentes niet op ieder moment van de dag telefonisch bereikbaar zijn. Onze receptioniste zorgt er echter voor dat de poli-assistente binnen twee á drie werkdagen contact met uw klant opneemt.

Formulier dient ingevuld te worden door de verwijzende dierenarts. Alle velden met (*) zijn verplicht.

Betreft het spoed? Neem eerst telefonisch contact met ons op via 026 - 33 33 730, u kunt daarna de verwijzing via dit formulier naar ons sturen. 

 

Verwijzende kliniek gegevens

Cliënt gegevens

Is de cliënt fokker?*

(niet specifiek van het dier dat doorverwezen wordt)

Patiënt gegevens

Welke discipline betreft uw verwijzing of vraag?*










Let op: maximaal 30 MB!

Bestandtypen: pdf, jpg, jpeg, png, doc, docx

Vervolg

Noodgeval?*
Betreft het wel een noodgeval, neem dan telefonisch contact op via 026-3333730 en maak keuzetoets 2
Vervolg patiënt*

Nadat u de verwijzing samen met de patiëntenkaart hebt verstuurd, krijgt u een ontvangstbevestiging. Wilt u uw klant laten weten dat de poli-assistente binnen drie werkdagen contact met hem/haar opneemt om een afspraak in te plannen? Eerste vragen kunnen dan natuurlijk ook gesteld worden. Als de afspraak is gemaakt, ontvangen u en uw klant daar een bevestiging van per e-mail.

 

 
Veiligheidsvraag